čtvrtek 5. února 2015

Neni batiste jako batiste

Asi si rikate, coze? Batiste je proste a jednoduse batiste. Ovsem jak jsem zjistila, tak neni. Muj oblibeny batiste je ten s vuni tresni, vydrzel opravdu dlouho a navic je vegansky a k tomu netestovan na zviratech. V duchu toho, ze podporuju znacku, ktera je veganska a netestovana a navic opravdu skvela, jsem si sla koupit novou vuni, a to tropical. Jenze jsem si pri prvnim pouziti vsimla, ze tento suchy sampon nema zadne veganske, ani netestujici znacky... 


Co to ma znamenat? No pro me to byl v prvni rade sok, protoze me to ani nenapadlo :D. Ze by treba ten tropicky byl vyvazen do Ciny, tak proto? Nebo tam na znacky zapomneli? To se mi nezda... V kazdem pripade se asi sucheho samponu Batiste jen tak nevzdam, protoze je i pres to vse skvely. Jen jsem se chtela pozastavit nad touto zvlastnosti... 
A co vy? Znate a pouzivate suchy sampon Batiste? ;)



Mejte se hezky a uzivejte si zimnich dnu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)