čtvrtek 3. července 2014

Coca Cola "Jak se dnes citis?"

Mile ctenarky,

byla jsem zvedava, jakou novou letni kampan letos prinese Coca Cola, a proto me hrozne moc potesila nabidka na spolupraci na te letosni kampani! Dnes u me pristal obrovsky balik :). A co bylo v nem?


Baleni me velmi nadchlo! Fakt super! :) a jak se dnes citim ja? Konecne "v pohode" po zlych udalostech v zivote a snad bude vse v poradku :)

A co se tedy ukryva za polickem "v pohode"?


Coca-Cola "Just have a good time"! No proste parada :) kazde policko schovavalo tu svou Coca-Colu :)




A ted k novince "Řekni to písní" :) po nacteni QR kodu z coly se vam nacte pisen tomu odpovidajici :)


Just have a good time od LMFAO :)


No podle me parada!! Diky moc Coca-Cole, ze jsem mohla vyzkouset tuto novinku jako jedna z prvnich :) Tesite se na tu svoji Coca-Colu??:))


Mejte se krasne a uzivejte si leta!:)

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky se mi to moc líbí! Minulý rok jména a teď slavné hudbení melodie :)

      Vymazat
  2. Wau, to je originálne!! Coca Cola bude cez leto mojim častým spoločníkom :D

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá úžasně, takovej balíček by mě ohromně potěšil :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hrozně moc potěšil :) A byl ohromně těžký :D Skoro 3kg :)

      Vymazat
  4. To vypadá moc pěkně. Skvělý Coca cola tah.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to je moc krásné Míšo. Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)