pátek 28. března 2014

Jaro! A s ním mé první MEL!

Milé čtenářky,

už jsem si vyslechla stížnost, že to s blogem flákám, tak jsem tady :)

Pořídila jsem si konečně botičky Mel by Melissa. Prostě mě dostaly! A opravdu voní!  Bála jsem se, že mě budou tlačit nebo dřít, ale kupodivu jsem v nich zvládla odchodit půl dne bez úhony :). A přitáhla jsem spoustu pohledů, které mi skoro chtěly boty pohledem vyzout :D. No jsem spokojená, tak snad se to nezmění. Bála jsem se i velikosti, ale sedla mi moje obvyklá 38, takže taky žádný problém.




Další jarní novinkou jsou u mě pastelové laky Rimmel z limitky 60 seconds Rita Ora. Jsou prostě úžasné! Kryjí ve dvou vrstvách a opravdu rychle schnou. Snad i nějakou dobu vydrží. O výdrži se zmíním někdy jindy, protože je mám teprve jeden den. Pastelové barvy jsem si v poslední době moc oblíbila, takže jsem na jistotu sáhla právě po těchto dvou odstínech - 873 breakfast in bed a 203 lose your lingerie. Tyhle barvičky se opravdu povedly! :)


A nakonec už jen takovou směsku fotek :)


Moje narozeninová růžička, která neustále kvete :)
Mějte se krásně a zase někdy příště! :*

8 komentářů:

  1. Nádherné nehty a ještě krásnější balerínky :-) ♥!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji! Ty balerínky prostě miluju :D <3

      Vymazat
  2. tie sú krásne! a nechty s akcentom tiež na jednotku:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne laky :))) a máš krásne nechty :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se kouknu :) Děkuji za pozvání :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)