pondělí 20. ledna 2014

Střípky ze života


Mile ctenarky
prinasim vam par fotek z poslednich dnu :) Je tu par zviratek, nejake to mnam jidlo, ukazka nove konicke kulmy, kterou jsem dostala na Vanoce a muj novy spolecnik :) Vsechny fotky jsou z mobilu, tak nekde kvalita pokulhava :) Fotky s rybkama jsou z Haus des Meeres ve Vidni, kde jsme byli o Vanocich s pritelem a bylo to opravdu skvele! Muzu maximalne doporucit! V pristim clanku bych vam rada ukazala moje kosmeticke novinky, ktere jsou pro me ted zakladem kazdodenni pece a dekorace:). Zacala jsem se take vic hybat a doufam, ze mi to vydrzi, protoze je to opravdu potreba uz kvuli zdravi :)

Mejte se krasne!
Brnenska prehrada s krasavicemi :)


Tortilly s tunakem a fazolkami :) Recept BUDE! :)









1 komentář:

  1. Nádherné labutě a vlasové vlnky!
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)