sobota 25. ledna 2014

Mini new in

Milé čtenářky,

chce to občas udělat si radost, nemyslíte?? :) Koupila jsem si teď pár kousků do mého šatníku a botníku :) Bundička je z romwe.com a je prostě božská! Konečně jsem sehnala v Zaře světle modré rifle, které mi sednou a nejsou celé děravé a v neposlední řadě jsem pořídila u Bati nové platformy, a to jen za 419Kč! No jsem spokojená, co Vám mám povídat :D.



Navíc nezapomeňte na výprodeje u Essence! Koupila jsem několik kousků kosmetiky a každý jen za 29,90 :) Prostě super :)

Taky už jste rády, že je tu konečně trochu zima? Už jsem myslela, že snad přijde jaro :D

Mějte se krásně!!

4 komentáře:

  1. Páni :-), vážně překrásné věci, podobnou bundu i botky bych vážně potřebovala jako sůl :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) Tak botičky na bata.cz a bunda na romwe.com :) Vse by jeste mohlo byt :)

      Vymazat
  2. Sice venku vážně mrznu, ale jsem ráda, že ta zima konečně přišla :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Dělat si radost je důležité, i když třeba jen maličkostmi :) Hezky jsi nakoupila.. O slevách Essence jsem vůbec nevěděla :) A opravdu nejsem ráda, že je zima :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)