pátek 3. ledna 2014

Krasny novy rok s thermo lakem

Mile ctenarky, 
V prvni rade vam opozdene preji vsechno nejlepsi do Noveho roku 2014 a hlavne zdravi! :) Doufam, ze jste si svatky uzily jak se patri a vstoupily jste do Noveho roku tou spravnou nohou! :) dekuji vam vsem za podporu v roce 2013 a tesim se, co prijde v roce novem :)

Tak a ted k tomu thermo laku... Zarekla jsem se, ze nebudu moc casto pridavat posty s laky na nehty a uz vubec ne s laky od essence za par korun. Ale! To by mi nesmel prijit pod ruku tento! Teplocitlivy lak na nehty z limitovane kolekce Superheroes! 


Lak ma uzasne efekty! Moje nehty vypadaji, jako by na sobe mely ten nejdokonalejsi ombre efekt, venku v zime jsou fialove a uvnitr v byte ruzove! Co si prat vic? Pripada. Si trochu jako chameleon :D 
Navic vydrz laku je docela obstojna a lehce se mi loupou jen spicky.

Znate? Zjistila jsem, ze je to limitka uz z ledna 2013, tak nechapu, co delala v DM ted, ale urcite se za to nezlobim :D

Mejte se krasne a ja se zase ozvu, protoze toho mam na srdci hodne :)

3 komentáře:

  1. Téda, to vypadá úžasně! Vážně jak kdybys měla ombré.. Musím se po něm ještě podívat..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší do nového roku! Tak ten lak je teda super, vůbec jsme neznaly :).
    A&P
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)