pátek 1. listopadu 2013

Princezna

Milé slečny,

už dlouho mě nenadchl lak na nehty, jako právě tento! Princess od Gabriella Salvete z kolekce STARS! Prostě je to pro mě v současné době top! Hrozně moc se mi líbí jeho jemnost a zároveň vyjímečnost :) Na nehtech drží dobře. Ne sice tak dobře jako čistě třpytivé laky z kolekce STARS, ale i tak :). Fotky jsou foceny už 4.den od lakování a lak se téměř nehnul, až na lehce ošoupané špičky. Takže za mě super a doporučuji!


Mějte se krásně! :)

8 komentářů:

  1. Miši, máš krásný tvar nehtů. Opravdu žasnu. Lak je samozřejmě bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Šári za pochvalu! <3 Snažím se teď o tvar mandliček, protože se mi to začalo líbit :)

      Vymazat
  2. Máš hezký tvar nehtů :), už ho mám také koupený a nemůžu se dočkat, až ho konečně nalakuji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Určitě ho zkus, je fakt super :)

      Vymazat
  3. Krásný lak ! Viděla jsem ho už u hodně blogerek a musím opravdu uznat, že je boží ! Já mám od GS takový oranžovo červený a jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GS mají dle mého názoru hodně kvalitní laky na nehty :)

      Vymazat
  4. fakt krasne!

    Inak pozyvam na giveaway o Gucci Rush 75ml, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. Wow tak ten vypadá opravdu nádherně!
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)