pátek 8. listopadu 2013

Můj vlastní TAG: Jak spím?

Milé čtenářky,

už od léta mám nafocenou tuto fotku a k ní myšlenku a vytvoření vlastního TAGu na téma: Jak spím?

Budu moc ráda, když si tento TAG některá z vás vezmete za své a něco dalšího se dozvíme.

Tak jdeme na to :)

Jak dlouho denně spíš?
-> Co nejdéle, většinou alespoň 9 hodin :).

V kolik hodin chodíš spát?
-> Okolo 23:00, někdy později.

V kolik hodin vstáváš?
-> Podle toho, co se zrovna v ten den děje. Pokud nemusím vstávat, tak spím i do 11 hodin. Ale většinou jsem vzhůru okolo 8 ráno.

Jaké speciální procedury děláš před a/nebo po spaní?
-> Většinou si před spaním prohlížím blogy a nebo hraju oblébené Jelly Defense na mobilu :). Ráno po spaní musím jít okamžitě odtáhnout žaluzie, jinak se cítím, že ještě spím.

Odličuješ se před spaním pokaždé?
-> V 99% se odličuji, ale když odněkud dojdu moc pozdě, tak se mi prostě nechce... Ale vím, že to není dobré...

Co děláš s vlasy, když jdeš spát?
-> Většinou si vlasy nastříkám keratinovým sprejem a poté zamotám do vysokého drdolu. Když to neudělám, tak se mi vlasy přes noc pořád omotávají okolo krku a je mi šílené horko.

Spíš v pyžamu? V jakém?
-> V noční košilce. Ale nemám ráda ty hedvábné, hrozně se lepí na tělo :D.

Spíš celou noc přikrytá nebo se odkopáváš?
-> Musím usínat úplně přikrytá nebo jen s nohou ven z pod peřiny, aby mi nebylo tak horko.

Pokud máš pejska/kočku/králíka... máš ho v noci v posteli?
-> Nemám žádného takového mazlíčka a rybičkám by se to asi nelíbilo :D Ale i kdybych měla třeba psa, tak ho do postele nepustím.

Edit - nápad z komentářů
Daří se ti usnout ihned a to i na nových místech (hotel atd.)?
-> Jsem takový spáč, že usnu kdykoli a kdekoli. Vůbec nemám problém s usínáním v téměř jakoukoli dobu. Naštěstí :)

Pokud vás napadne nějaká další otázka, tak ji přidejte :)


Mějte se krásně!

6 komentářů:

  1. Jee ta fotka je roztomilá :)!!

    Já a spánek.....jednou to jde nahoru, jednou dolu. Když mám vedle sebe spáče, jinak to nejde:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :D

      Já spánek miluji a navíc přítel je stejný spáč jako já, tak jsme na to dva :))

      Vymazat
  2. Zlatá fotka. Pekný tag. Ja zase chodím spať skoro, ale potom nemôžem zaspať, čiže sa 2 hodiny prehadzujem v posteli. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) Jej, tak snad se to zlepší :) Inspirovala jsi mě k další otázce a hned ji jdu přidat!

      Vymazat
  3. Jéé skvělý tag.. :D:D Ten si budu muset také udělat :))

    OdpovědětVymazat
  4. Sweet :).
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)