neděle 24. listopadu 2013

Konečně to správné pro mou pleť?

Milé čtenářky,

nemám teď vůbec na nic čas a momentálně jsem odběhla od psaní eseje, abych se alespoň trochu odregovala... A to proto, protože se s vámi musím podělit o novinku co jsem si pořídila.

Každý krém, který jsem si kdy pořídila, mi dráždil pleť, když ne, tak jsem byla mastná ještě půl dne, prostě složité... Citlivá pleť je opravdu problém, ale našla jsem možné řešení!!!

Excipial krém! Pro mě naprostý zázrak! Koupíte ho v každé drogerii a ještě k tomu za pouhých 95Kč. Myslím, že pro toho, kdo má citlivou pleť, je naprosto ideální a stojí za zkoušku.

Krém je lehký, krásně se vstřebává a nezanechává mastný obličej. Není parfemovaný, což je také plus, protože mi krémy často moc nevoní... No prostě za mě jednička :)

Oficiální popis: Kožní přípravek pro normální a smíšený typ pokožky.
Tuky v množství 35,5% obsahu.

Složení: Tekutý parafín, isopropylmyristát, glycerolmonostearát, cetylsterylalkohol, polysorbát 20, konzervační přísady triklosan a chlorhexidinium-dichlorid, čištěná voda

Mějte se krásně a snad zase brzo :)

1 komentář:

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)