pondělí 28. října 2013

DKNY

Milé čtenářky,

konečně mám za sebou promoci. Konečně proto, protože to pro mě byl hrozný stres... Hlavně abych nezakopla, protože jsem si nevzala zrovna nízké podpatky :). Nakonec to vše dobře dopadlo :). Bohužel pro vás nemám zatím žádnou fotku outfitu, protože se ke mně zatím žádné nedostaly...

A co je u mě nového? Mé hodinky DKNY :). Chtěla jsem zlaté, kulaté, ale aby měly něco, čím mě opravdu zaujmou. Co na ně říkáte? Já je asi jen tak neodložím :).





Užívejte si ještě posledních krásných dnů!

8 komentářů:

  1. Nadherne, hlavne ty kaminky....mohu se zeptat na kolik vyjdou?

    OdpovědětVymazat
  2. gratulujem! ja si tiez planujem k promociam vypytat hodinky :)

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)