pondělí 2. září 2013

Dýňová polévka

Mile ctenarky,

dnes vam prinasim muj oblibeny recept. Dynova polevka, respektive dynovy krem. Postup je velmi jednoduchy. Rozkrajejte dyni na kosticky (dyni hokkaido) a uvarte ji do mekka. Az je dyne mekka, tak pridejte trochu soli a pepre, rozmixujte a prilejte cca polovinu sladke slehacky. Malou chvilicku provarte. Polevka by mela byt hustsi. Podavame nejlepe s oprazenymi slunecnicovymi seminky a opecenou houskou na kosticky. Dobrou chut! :-)

8 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem na Hokaido dýni v Albertu koukala a říkala si k čemu to asi může být dobré :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) určitě zkus, pokud ti chutnají krémové polévky :)

      Vymazat
  2. Ta musí být dobrá, až přijde Halloween tak určitě vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) určitě vyzkoušej :) i mimo Halloween :)

      Vymazat
    2. No já to myslela tak, že to budou doma dýně :D.

      Vymazat
  3. Vypadá lákavě :)
    jsem nový follower :)
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/2013/08/let-her-go.html

    OdpovědětVymazat
  4. mňam!♥ miluju krémové polévky a dýňovou už jsem chtěla dlouho vyzkoušet!:) super srozumitelný recept!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  5. I já nedávno vařila dýňovou polévku :-) Mám ji strašně moc ráda.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)