úterý 20. srpna 2013

Random

Milé čtenářky!

Jsem tu zase po delší době. Nějak nejsem schopná stíhat, ale teď už by to mohlo být lepší :). Mám pro vás pár fotek z posledních dnů :). Foceno mobilem, tak nečekejte nějakou extra kvalitu ;). V sobotu jsme zavítali oslavovat narozeniny do Primavesi v Olomouci. Byl tam ten den kuchař z Itálie a měli jsme hrozně moc dobrého jídla, že jsem se pak nemohla ani hnout :D... Jídlo, to je něco :). Můžu tento podnik opravdu doporučit! Bylo to opravdu výborné a tak dobře a kvalitně jsem se nikde venku dlouho nenajedla.
Jeden z mých outfitů


Motýlek :)


Orchidejka na oslavu

Primavesi v Olomouci


Mňaam

:)
Mějte se krásně! :)

4 komentáře:

  1. Krásné fotky :)) Jídlo vypadá skvěle, mňam!

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky. Outfit si mohla dať celý. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, zvu tě na giveaway :)

    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky milujeme italské jídlo, ten losos vypadá skvěle:).
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)