pátek 2. srpna 2013

Mini random

Milé čtenářky :)
Jelikož klasicky moc nestíhám, tak sem přidám jen pár foteček z posledních dnů :). Užívejte si sluníčka dokud ho máme! :)
Konečně přišly moje krajkové kraťásky :)

Arizona <3


Mějte se krásně! :)

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Přesně tak :) Mají ji teď už i v tescu, tak je to super :)

      Vymazat
  2. Nehty na druhé fotce vypadají moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mám je doteď, lak nějak hodně drží a ještěže tak když nestíhám lakovat :)

      Vymazat
  3. Ahoj Míšo!Děkujeme moc za krásné komentáře na našem blogu!:))Jinak ty krajkové šortky jsou úžasné! Audrey je má v černé a já jí je pořád kradu.:D A ten čaj je výborný. :)Jinak přesně moje slova, musíme si užívat sluníčka a ne na něj nadávat..vždyť je léto, ne?
    Krásnou neděli, krásko :*
    XX
    -Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pearl! Já také moc děkuji :) Černé si plánuji doobjednat, protože jsou prostě skvělé a vůbec se nedivím, že je Audrey kradeš :D!
      Děkuji za krásná slova! :*

      Vymazat
  4. mnma ten čaj ♥ a ty náušničky jsou krásné !

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)