středa 28. srpna 2013

Já vím...

Já vím, že jsem slibovala, že vás nebudu zatěžovat každou blbostí co si koupím, ale když já jsem z těch legín tak hrozně nadšená! Pořídila jsem si semišové legíny z nové H&M kolekce a jsem z nich prostě paf :). Přidala jsem k tomu i černé klasické kalhoty a ještě novou černou prostornou kabelku, kterou jsem prostě potřebovala :). Co říkáte na semišové legíny? Mně se nejdřív nelíbily, ale ty květiny mě prostě a jednoduše dostaly! :)



Co je u vás nového? Mně už pomalu končí prázdniny (už ani ne měsíc!!) a občas brigádím a lenoším :).

Mějte se krásně :) Zase se ozvu!

9 komentářů:

  1. Kabelka pekna,mam nakupni clanky rada:)

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se líbí :) Mrknu na giveaway :)

      Vymazat
  2. Tak jestli ty legíny jsou semišky, taky bych z nich byla paf :).

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa páči hlavné tá kabelka je božská ! :) koľko stála ? (nech si na ňu našporím aj ja :D )
    a legíny veľmi nenosím ale tieto sa mi páčia :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tyhle legíny oblíbila hlavně kvůli tomu, že jsou hodně pevné a neprůhledné :). Jinak kabelka stála 599 a je z nové kolekce :)

      Vymazat
  4. ahoj zvu te na mou giveaway o krásné balerýnky od Ani Lublin, http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html :-) hodně štestí!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne legíny. Brala by som. :)

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné legíny :) já mám celé černé semišové a jsou super :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)