čtvrtek 29. srpna 2013

Garnier Olia 9.0

Milé slečny :)

Nedávno jsem se barvila barvou, která mi v současné době sedí nejlépe a asi u ní dlouho zůstanu (možná zkusím i ten nejsvětlejší odstín, který mají :D ). Jedná se o Garnier Olia odstín 9.0. Moje přirozená barva vlasů je taková hodně tmavá blond. Ale opravdu hodně :D. Jsem ráda, že tato barva chytá téměř tak, jako na krabičce. Nechytá do žluta! Její olejová konzistence je opravdu skvělá a moc mi vyhovuje. Barva nesmrdí jako všechny ostatní barvy, což je opravdu velké plus (příteli to vždy hrozně smrdí a tentokrát nic neříkal)! Nanášení je jednoduché a v krabičce je barvy docela dost. Jelikož barvím odrosty a vrch hlavy, tak mi stačí jedna krabička, ale na celou hlavu bych potřebovala určitě dvě krabičky.V krabičce je i kondicionér po barvení, ale dle mého ho mohli vytvořit trochu lepší, protože i po jeho použití jsou vlasy dost suché a je třeba použít osvědčenou masku.
K nákupu jsem dostala i misku se štětcem, což mi udělalo opravdu radost. Cena v DM drogerii 119Kč.

Shrnutí:
+ snadné nanášení díky olejové konzistenci
+ nesmrdí, mně i voní
+ přirozený odstín
+ nechytá do žluta

- na hlavě občas štípe i když na krabičce slibují vhodnost na citlivou pokožku
- vlasy jsou po aplikaci docela suché i přes olejovou konzistenci, je nutné použít masku (ne jen tu, co je přiložená)

Co říkáte na barvu? Já jsem spokojená :) Fotky nejsou moc kvalitní, ale alespoň pro představu :)


Před
Po    

11 komentářů:

  1. Pekna barva, takova prirozena..ja si sama barvivala vlasy snad milionkrat a vzdy to chytlo jinak..jednou to dokonce chytlo do zelena, ze jsem jela v cepici koupit do teska v brne jinou!
    Ted uz jen do kadernictvi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já barvím naopak už jen a jen doma, protože kadeřnice mi to vždy pohnojily... Ale neříkám, že jsou všechny kadeřnice stejné... Jen jsem prostě neměla asi štěstí ;) A mně jednou chytly vlasy modře :D

      Vymazat
  2. No krásná!!!

    Jinak Mišul jsem si teď lakovala nehtíky lakem od tebe :)!! Děkuji!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii <3 To jsem ráda, že jsi s lakem spokojená a není vůbec zač! :)

      Vymazat
  3. Ty máš pěknou barvu vždycky. Takovou pěkně přirozenou a vypadá jako tvá vlastní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) O to se snažím, aby to nevypadalo nějak moc uměle :)

      Vymazat
  4. Nedávno jsem Oliu vyzkoušela a jsem tedy nadšená :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Pekná farba. Na krabičke vyzerá tak do ryšava, tak tú by som brala. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, moc hezká přirozená barva! Moc děkuju za krásný komentář na blogu, tolik mě potěšil. :)
    xx
    Audrey z http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    mám dotaz, nenašla by jsi na internetu někde slečnu s hnědou barvou vlasů jaké máš ty odrosty? Jen jestli mám stejné a jestli mi to chytne stejně, fotka trošku zkresluje. :)
    Děkuju! Kaja

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)