neděle 11. srpna 2013

And the winner is! Vyhlášení GIVEAWAY!

Milé čtenářky!

Vím, že jsem si dala opravdu na čas s vyhlášením GIVEAWAY, ale už jsem tady a přináším VÝSLEDKY, které nám vylosoval sám pan Random.org :)

Taaakže :) Vítězem se stává!!!

9.komentář, který napsala:
Sheldonovka Denisa!!!

Denisce moc gratuluji a co nejdříve se jí ozvu! :)

Ostatním účastnicím hrozně moc děkuji za účast a skvělé komentáře, které určitě nenechám jen tak ležet a něčím se budu určitě inspirovat :) A nezoufejte, určitě zase uspořádám další giveaway! :)

Jinak pro vás mám vymyšlených pár článků a rozhodla jsem se, že vás už nebudu zahlcovat každou blbostí, co si koupím (ano, to to trvalo, než jsem k tomu došla :D), ale jen tím, co mě opravdu nadchne nebo to prostě bude stát za zmínění :)

Přeji vám krásnou neděli!!!

5 komentářů:

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)