pondělí 29. července 2013

ZOO Lešná

Milé slečny,

po delší době jsme zavítali do Zlínské ZOO Lešná a byla jsem hrozně moc unešená. Počasí vyšlo (bylo trochu tepleji, ale co už :)), zvířátka se nám ukázala téměř všechna a prostě celkově jsme si to s přítelem moc užili! Hned bych jela zase! :) Byli jste v této ZOO?






Jinak co říkáte na to úmorné teplo? Já už to nezvládám... Jsem taková přinachlazená z neustálého střídání teplot z klimatizace, mimo klimatizaci a pořád dokola... Už ať je trochu chladněji!

Mějte se hezky a neupečte se! :)

6 komentářů:

  1. Ti sloni jsou živí? :-D Vypadají jako figuríny.. v této zoo jsem ještě nebyla, ale vždycky jsem moc chtěla.. tak snad někdy :-)
    Teplo je k vzteku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle Zoo mám moc ráda :-) ty vedra už jsou vážně moc, a jak říkáš, to střídání z klimatizace ven.. no vidím to na angínu :D
    Zvu tě ke mě na GA :) http://hollybword.blogspot.cz/2013/07/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tam jsem ještě nebyla,chtělo by to napravit. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bola som tam asi pred 2 rokmi a veľmi sa mi tam páčilo. Konečne ZOO, kde zvieratá nie sú v klietkach, ale ako keby vo výbehoch a majú viac miesta. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé, tam musí byť krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)