středa 24. července 2013

Mé letní oblíbenkyně

Hezký den slečny :)

Omlouvám se za delší neaktivitu, ale asi to tak se mnou prostě bude a budu se muset přestat omlouvat, jinak bych se pořád omlouvala :).

Dnes vám ukážu mé oblíbené letní botičky, které jsou prostě super pohodlné. Letos se mi vůbec nechce nikde smažit na sluníčku, takže jsem bílá jako stěna, ale nějak mi to nevadí :). Přece není opalování zdravé :). A moje nové šatičky? Z H&M za 70Kč! No nekupte to! :D

Botičky - CCC, šaty - H&M, brýle - eBay


Užívejte si léta! :) A nezapomeňte na moji GIVEAWAY! Bude ukončena 31.července :)

8 komentářů:

  1. Cena těch šatů mě položila na kolena :)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky, jak jsem je tam viděla :) Jediné a za takovou cenu!

      Vymazat
  2. Za tu cenu by je tam nemohl snad nikdo nechat, už podle toho kousku, co na fotkách vidím jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Great print and lovely shoes!!!!
    I'm following you back now darling.... keep in touch and kisses from Italy!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot! I'm looking forward to your next posts! :)

      Vymazat
  4. Ty šaty ti teda ze srdce závidím! :O

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, to si teda mala poriadne šťastie, keď si ich kúpila za takú cenu. :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)