úterý 16. července 2013

Jednou tak odpoledne

Milé čtenářky,

omlouvám se, že jsem občas dost neaktivní, ale většinou nemám čas... Pořád někde lítám :).

Co se u mě událo nového? Zkusila jsem novou barvu na vlasy Garnier Olia odstín 9.0 a jsem hrozně moc spokojená, vyzkoušela jsem lakování nehtů různými barvami a moc se mi to líbí, s přítelem jsme o víkendu grilovali a odpočívali a tak to bude asi tak vše :). Nic extra zajímavého, prostě běžný život :). Co u vás? :)


Garnier Olia 9.0

:)
Moje různobarevné nehty :))

Mějte se krásně! Já se zase brzy ozvu :) A nezapomeňte na moji GIVEAWAY!!! :)


9 komentářů:

  1. Ten lak, co máš na prsteníčku je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva ti moc sluší a barvy na nehtech jsou zvláštní a zároveň úžasnou kombinací :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Teď přemýšlím nad pastelově růžovou barvou na vlasy :D

      Vymazat
  3. Pekná farba a tie nechty sú také letné farebné. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Amazing pics and nails!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks! I'd like to! I'm going to look at your blog :)

      Vymazat
  5. Pekné fotografie :)

    GIVEAWAY WITH OASAP.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)