pátek 5. července 2013

Essence Me & My Ice Cream

Milé slečny,

jsem tu po delší době s novým článkem a to tentokrát o mojí novince z limitky od Essence Me & My Ice Cream. Limitka je hrozně moc sladce barevná a líbí se mi v ní téměř vše. Koupila bych si nějaké laky na nehty, ale řekla jsem si, že se musím klidnit :). Zaujaly mě ještě rozjasňující perly na obličej, výstřih a tak prostě co chcete, jenomže teď v létě na sobě nerada nosím jakékoli makeupy nebo pudry, až na tvářenky a korektor...

Jedinou věcí, kterou jsem si nakonec odnesla, byly nálepky na nehty s bonbónkovým efektem :). Tyhle bonbónky jsem si nedávno pořídila v perleťové od Catrice a zrovna je mám na nehtech. Moc se mi tento design líbí, a proto jsem tam nálepky nemohla nechat a vzala jsem rovnou dvoje :). Ach ty sladké barvičky!! :)




12 komentářů:

  1. Vypadá to jako takové ty zdobící věci na cukroví a sladkosti :D Bych měla hrozné nutkání to sníst :D
    Ty bílé vypadají dobře, jsem zvědavá na ty barevné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se jen bojím, že to nebude moc držet, protože ty bílé jsou sypké, ale ty barevné jsou jako kdyby takové ty gelové nálepky... Ale uvidím a určitě o tom sem napíšu :)

      Vymazat
    2. Ja prave ty perlickove taky zkousela( viz muj prispevek z pred mesicem) a drzely dobre jdyz jsem a ne dala nakonec bezbarvy lak..

      Vymazat
    3. Jojo ty sypké drží skvěle :) Bojím se těch "nálepek"...

      Vymazat
    4. Já jsem je měla a už druhý den jsem tam neměla skoro žádnou kuličku :( doufám že s tim budeš mít víc štěstí

      Vymazat
  2. Obe vyzerajú veľmi dobre. Potom daj vedieť, ako to dopadlo s tými nálepkami. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Budou určitě vypadat moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá suprově! :)) asi si taky pořídím!
    Giveaway u mě-http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. Tedaaa ty jsou krásné...my tuhle limitku ještě nemáme :(( Tak budu čekat..

    Nálepovací lak jsem měla od Essence jen jednou a vůbec nevydržel, ani prvních pět minut :D:D

    hezký blog :) Zvu Tě ke mně:

    Petulabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)