úterý 9. července 2013

Druhá GIVEAWAY

Milé slečny!

Jsem tu zase a tentokrát s druhou GIVEAWAY!!! Jelikož se vám moc líbily nálepky na nehty Essence, tak jsem se rozhodla druhé koupené věnovat do GIVEAWAY, protože jak se znám, tak bych je dlouho nepoužila. Drží jako přibité a už je mám od soboty a pořád super :). Další věcičkou v mé GA je lak ze známé kolekce GS Stars v odstínu INTENSE CORAL :).

Co musíte splňovat pro účast? :)
1. Být mou pravidelnou čtenářkou přes GFC
2. Napsat mi svůj e-mail
3. Napsat, jestli máte tip na nějakou nehtovou šílenost, kterou ještě zaručeně neznám? :)

Těším se na vaši účást! Ukončení GA bude na konci července! :)


35 komentářů:

  1. kolarovapetra93@gmail.com, sleduju :)
    Uf, tak nehtovou šílenost co určitě neznáš, to teda asi nevím. Napadlo mě jedině něco takového: http://www.qtplace.com/index/vintage-lady-nail-art-tutorial-pics/ , ale nějak se nemůžu rozhodnout jestli se mi to líbí nebo ne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :) Asi se mi to ale spíš nelíbí :D

      Vymazat
  2. kubenkova.m@seznam.cz

    Myslím, že jsi odzkoušela všechno, co cnám .. nebo lépe řečeno, všechny "šílenosti" znám díky tvému blogu :D

    OdpovědětVymazat
  3. ravenaiko@gmail.com

    Nehtová šílenost? :) Já měla jednou černé nehty a na každém napsanou jednu kapelu. :D Ale bylo mi tak 15 :)

    OdpovědětVymazat
  4. fashionhappenss@gmail.com

    Uff, neviem. Máš naozaj veľmi originálne nápady a vyzerá to tak, že si už skúsila asi všetko. No možno toto by mohlo byť ono. http://www.fashiondivadesign.com/wp-content/uploads/2013/04/DIY-Nails-23.jpg .Jednoduché a pekné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aaa ten lak :) aj tie nálepky môžu byť fajn. Najbližšie sa chystám na ombre alebo galaxy nechty, ale to určite poznáš :))
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. och ten lak! srdce mi po ňom piští :) nechtová šialenosť? čítala som, že si máš nalakovať nechty a hneď potom ísť vykopávať burinu rukami :)
    lucia.jasenovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. evulmelounek@gmail.com
    No, najít šílenost kterou neznáš? Možná bych ti mohla nabídnout tohle http://imageproxy.jxs.cz/~nd06/jxs/cz~/249/399/4822ee895f_92720321_o2.jpg, anebo tohle http://imageproxy.jxs.cz/~nd06/jxs/cz~/984/309/de1a3347bf_93185455_o2.jpg :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. janulka.9@seznam.cz

    Něco co neznáš? tak to já nevím,já osobně s laky a nehty moc neexperimentuji,v případě výhry bych to možná zkusila xD,ale tak ti pošlu třeba něco co se docela líbí mě krom úplný klasické francie =)

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMnHjQa5ePfpUAluzABEyvpkYK9LkeW53SaAbQInnfWcYvXdms2Q

    OdpovědětVymazat
  10. denisavary@gmail.com

    Někde jsem viděla snad prsteny na nehty :D...

    OdpovědětVymazat
  11. anyzzzz@seznam.cz

    Nehtovou šílenost? :D Haha, ty vidívám tady u tebe (ale v dobrém slova smyslu:*) :D Např. ty chlupaté nehty mě dostaly!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. cute.petty@seznam.cz

    A nehtová šílenost? Moc jich neznám, snad jen šílené Duck Nails :D:D

    OdpovědětVymazat
  13. angelity.blog@gmail.com

    Šialenosť? och tak to nemám ani šajnu, nejak to nevyhľadávam a ani sa ku mne podobné šialenosti nedostávajú :D Mne príde dosť šialené keď je každý necht nalakovaný ináč, najlepšie keď tam sú všelijaké rozprávkové motívy ako mickey mouse atď. :D aj to som už videla...

    OdpovědětVymazat
  14. ten lak je úžasnej :)
    jinak jako nehtová šílenost mi přijde tohle http://s3photo.nailartgallery.nailsmag.com/iluvurnailz_324175_l.jpg určitě s tím muselo být hodně práce, ale líbí se mi to:)

    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já myslím že už všechny šílenosti znáš, já osobně jich moc neznám, mám radši takové "normálnější" nehty, ale proč někdy nevyzkoušet něco jiného. :)
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. pavlina.kuncova3@seznam.cz

    Šíleností moc neznám, ale na každé roční období, příležitost nebo prostě že se mi chce, se snažím ,abych měla "stylové nehtíky" :-) O Vánocích jsem zkoušela soba, moc mi nešel... :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Míšo :)
    Lak a bonbonky na nehty :D sou moc krásnýýýý
    A za nehtovou šílenost mi přijde to všechno :D
    http://www.naildesignblog.com/kiwi-fruit-nails/
    Neměla bych na to trpělivost...

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná GA :-)
    holly.b@seznam.cz
    Napadly mě třeba novinové nehty nebo water marble :) to bych tu celkem ráda viděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jinak water marble jsem už zkoušela a je s tím hrozná piplačka :D

      Vymazat
  19. sleduju :)
    napadají mě jedině chlupaté nehty ale ty už tady byli :) a ještě šílené jsou podle mě dlouhé špičaté nehty :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Sleduji
    2. magicmonca@gmail.com
    3. nevím, co bys nemusela znát, ale šílené mi přijdou dlouhé přírodní nehty ostříhané do špiček :D :D tak aby tvořily jakoby vystříhané trojúhelníčky, zrovna nemůžu najít fotku,a le když jsem ji viděla posledně, říkala jsem si kterého šílence to mohlo vůbec napadnout.

    OdpovědětVymazat
  21. sleduji
    denisa.hartmannova@email.cz
    Nevím, nejraději mám jednoduché, jednobarevné nehty, protože zastávám názor, že v jednoduchosti je krása, ale ráda je oživím tak, že prsteníček udělám jinou barvou.)

    OdpovědětVymazat
  22. fairy.n@seznam.cz
    Upřímně mě nenapadá nic, co bys nemusela znát :)

    OdpovědětVymazat
  23. matyskovadominika@gmail.com

    Jako největší šílenost mi přijdou ty totálně špičaté, až ostré, hrozitánský dlouhé nehty .. a nejlépe ještě vybarvené jako u kolotočů :-) .. to už mi přijde opravdu přehnané. Ale nemyslím si, že to ještě neznáš, nebo že jsi to spíše ještě neviděla :-)

    Pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji jako El
    eliota@centrum.cz

    Já jednou viděla chlupaté nehty :D Nevím, jestli znáš, ale šílenost to je velká! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je už i na blogu :) http://misinkoutek.blogspot.cz/2013/06/fluffy-nailschlupate-nehty.html

      Vymazat
  25. Sleduji tě jako Domčulína Malik
    domusest@seznam.cz
    Žádny typ na nehtovou šílenost nemám. Jsem si zcela jistá, že ty většinu znáš nebo už ti jí sem napsali ostatní ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji Tě jako Swea Wialt :).
    Nehtová šílenost? No, spolužačka si asi v sedmé třídě dost libovala v různých obrázcích a ornamentech na nehtech. Jednou došla a na nehtech měla namalované šmouly, ale pozor, na každém nehtu byl jiný šmoula :D.
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji jako ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Já teď zkoušela tohle http://weheartit.com/entry/69880362/search?page=2&query=nails%2Bbear tak to můžeš zkusit taky. :D :)

    OdpovědětVymazat
  28. Obojí je moc hezké, hlavně ty nálepky na nehty, u nás jsem je ani neviděla O.o
    Nehtovou šílenost, to nevím, většina takových šíleností jsou hrozný kýč :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. sleduji :) (Lucky Bow)
    no šílenost tak to mě napadá takové ty 20 cm. dlouhé překýčené nehty :D
    12simina34@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojky, jééé ten lak je nádherný.

    nedávno som videla tzv. city nails. Jedná sa o to, že na nehte je vyobrazené nejaké mesto. Ale u nikoho som to zaťiaľ nevidela. Našla som k tomu aj video http://blog.stilago.sk/tag/nechty/.

    lstryckova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Nejšílenější nehty jsou podle mě tyto https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTF1aAsVezZd3RJPQVVjMOo--viypRA1_wxfHSRMDLqVJLvK5quCQ , fakt by mě zajímalo, jak si slečna s vývrtkou vytře pr... :D

    karolina.vitkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)