neděle 7. července 2013

Bonbónkové nehty

Milé slečny!

Tak jsem tu zas a dnes vám ukážu nálepky z limitky Essence Me & My Ice cream, a to Nail Topping Stickers, které jsem vám ukázala v minulém postu. Nálepky jsem nalepila na nalakované nehty bílou Coloramou v jedné vrstvě, aby byl mléčný podklad. Nálepky dobře přilnuly a moc se mi líbí. Horší je, že se ihned při nalepování začaly kuličky z nálepek odlepovat, tak jsem to vše potom pořádně zalakovala bezbarvým lakem, aby držely. V současné době (mám je od včerejšího dopoledne) se mi odloupaly některé kuličky na špičkách nehtů, ale je to ještě pořád docela fajn :). Design se mi moc líbí a jsem ráda, že jsem si vzala dvoje, protože je určitě zase využiju :).

Colorama - základ pro nálepky


Jen je sníst, co? :)

Zítra jdu do publika natáčení ČSMT a pozítří brigádit, tak doufám, že si brzo najdu čas na další článek. Mám méně času než mimo prázdniny :D. Pořád něco...
A jak jste si užily víkend? Já skvěle! S přítelem jsme pořádně relaxovali, procházkovali a měli svůj klid :)

Mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. Tak to se mi ale opravdu hodně líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup do Rossmanna pro nálepky :)

      Vymazat
  2. Vypadají vážně moc dobře :)! K nakousnutí :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně. Mít hezký nehty,jdu do toho taky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že na upravených nehtech, ať mají jakýkoli tvar, může být všechno pěkné, takže to určitě taky zkus! :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)