pátek 28. června 2013

Spaghetti Aglio olio e peperoncino

Milé čtenářky,

po delší době jsem tu s dalším receptem. Tentokrát je to recept na Spaghetti Aglio olio e peperoncino. Jednoduché, výborné, zdravé :).

Suroviny (pro 2 osoby):
polovina větší paličky česneku nebo jednu menší celou
olej
chilli papričky (jak má kdo rád, ale má to být ostré :))
petrželka nasekaná najemno (teď ji seženete krásně čerstvou skoro všude, já kupuji na trhu)

Postup:
Česnek oloupeme a nakrájíme na plátky. Petrželku nasekáme najemno (pevnější stonky dám vařit společně s těstovinami, ať je zbytečně nevyhodíme a pak je jen vyberu, až se těstoviny dovaří).




Dám si vařit těstoviny a mezitím si na docela velké dávce oleje lehce osmahnu česnek s chilli. Pozor na česnek, aby nebyl příliš připečený!
Jakmile jsou těstoviny uvařené, tak je scedím a promíchám s česnekem, olejem a chilli a přidám čerstvou petrželku. Vše dobře promíchám.
 A můžeme podávat! :) Dobrou chuť!!!
 Mějte se hezky!

7 komentářů:

  1. Tak už vím co bude k večeři, děkuji za tip :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem dala takový dobrý tip! :* Ať chutná a kdyžtak dej vědět, jestli chutnalo :) My si na tomhle receptu teď s přítelem pochutnáváme skoro dvakrát týdně :).

      Vymazat
    2. Hlásím, že chutnalo .. a moc :*

      Vymazat
  2. to zní celkem jednoduše.. a hlavně lahodně!! tak už vím co budu dělat až se budu nudit ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes budu delat, ale nesehnala jsem tady cerstvou petrzelků, jen susenou jako v koreni... No doufam ze to bude chutnat taky...joj a ty chilly taky nemeli, takze mam chili pastu, jakoze ji smicham s cesnekem v panvi hahahahahah...
    Takze jsem to uplne pozmenila ten original...pak necham vedet jak chutnalo...xx

    OdpovědětVymazat
  4. Tak chutnalo dobre, ja tam jeste dala i cibulku, takze bylo skvele, dik za chutny tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduché a chutné :) Těstoviny mám ráda...

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)