sobota 22. června 2013

Kallos placenta a GS Stars

Mile slecny,

po delsi dobe jswm tu se svym prispevkem (nestiham, tak je to z mobilu). Konecne jsem si poridila masku na vlasy Kallos placenta na doporuceni Sarinky (moc dekuji!). Maska je opravdu skvela! Za ty penize super :-). 800ml me prislo na 97Kc. A to mi nejakou chvilku i vydrzi :-) ted po mem nedavnem barvicim excesu potrebuju regenerovat a regenerovat a rekla bych, ze touhle maskou to pujde opravdu dobre :-). Objednavala jsem na parfums.cz a druhy den jsem ji mela pripravenou k vyzvednuti v OC Letmo v Brne.
Dalsi mou novinkou je prirustek do rodiny laku Stars od Gabriella Salvete. Poridila jsem odstin Sapphire a pote Intense coral(ten mi ale moc nesedi, tak ho budu posilat dal, tkze kdyby nektera z vas chtela odkoupit, tak napiste). Sapphire je presne podle meho gusta. Jediny problem, co ted nastal je ten, ze jsem si ustipla o skrin jeden nehet, takze budou muset dolu vsechny... Ale tak dorostou, zejo :-)

Uzijte si slunecny vikend!

8 komentářů:

  1. Lak je nadherny!!! Ani s jednim produktem nemam zkusenost .

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak vypadá dokonale :)
    Jak už píšeš výše, taky by mě pořád nutilo se na nehty dívat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Je to jako třpytivá droga :D

      Vymazat
  3. jéé, ten mám:-) dostala jsem ho ve swapu s Jane and her world a je úúúúžasný:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)