sobota 15. června 2013

Fluffy nails/chlupate nehty

Mile slecny!
Sedim si tak na terase, opaluju si nohy a rozhodla jsem se napsat o mych poslednich nehtovych pokusech. Mimo to, ze jsem je musela zkratit kvuli statnicim (ktere jsem nakonec zvladla!), tak jsem vyzkousela plysove nehty, tzv.fluffy nails. Je to velmi zajimave zdobneni. Chloupky jsem sehnala v limitce od essence Guerilla gardening. Postup je jednoduchy. Nalakuju jednu vrstvu, necham zaschnout, pote druhou vrstvu a vzdy cerstve po natreni nehtu obtisknu prst do chloupku. Zbytkove chloupky ometu steteckem a necham zaschnout. A je hotovo!

A co moje poznatky z vydrze a prakticnosti? Mam nehty udelane od ctvrtka a nektere jsou jest v pohode. U nekterych se vsak chloupky pomalu ale jiste ztraceji. Zajimave nehty, ale prakticnost u nich moc neplati :-D chloupky se porad nekde zadrhavaji treba o kalhoty, ovsem umyvani nadobi prezily!

Tyto nehty si udelam asi az zase za dlouho, ale pro zpestreni proc ne :-)

Mejte se krasne a uzivejte si slunecneho vikendu! :-)

13 komentářů:

  1. Jéé, to vidím poprvé a opravdu skvělé :D :)
    Jinak gratuluji k úspěšně zvládnutým státnicím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujii :-* tak kdyztak v rossmannu maji tuhle limitku :-)

      Vymazat
  2. To teda taky vidím poprvé a trochu mě to děsí :D Nechytá se do toho bordel? (jako třeba do koberce? :D) :D
    A gratuluju ke státnicím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Chytá se do toho bordel :D Ale dá se to z toho odstranit a těch chloupků postupně ubývá (pelichají), takže je to v pohodě :D

      Vymazat
  3. Také jsem o nich přemýšlela, bohužel ani jedna z těch barev se mi moc nelíbí :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se nelíbila ta druhá, ale ta růžová jo :)

      Vymazat
  4. Týjo, to je skvělé. I když já na nehty moc nejsem, tak tohle budu muset vyzkoušet, úplně jsem si to zamilovala! :-) A hned se přidávám k pravidelným čtenářům :-)

    http://dreamsaboutfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji ti moc, že se ti můj blog líbí a děkuji za sledování :-* hned mrknu na tvůj :)

      Vymazat
  5. Tyyyy jo, takto vidim poprve..co oni vsechno nevymysli! Ale je to zajimave...

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě je to zajímavý nápad, ale vůbec se mi to nelíbí a určitě bych si to nekoupila. Lak od Rimmelu má nádhernou barvu ! :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)