neděle 30. června 2013

Catrice

Mile slecny :-),
byla jsem mrknout v drogerii a to bych nebyla ja, abych si neodnesla neco na nehty :-). Poridila jsem Candy shock nail sugar pearls :-) kulicky na takzvanou caviar egg techniku:-) odstin cotton candy. Budu to muset dneska vyzkouset i kdyz to pro me neni uplne novinka :-) Odstin ovsem ano. Dale jsem ze stojanu Catrice vzala rtenku Ultimate shine v odstinu 220 Mrs. Brightside. Rtenka je krasna, bohuzel hodne leze do vrasek rtu, takze se da pouzivat jen tehdy, kdyz jsou vase rty krasne hladke bez chybicek. Ja pujdu provest nedelni uklid a pote odpocivat. Mejte se krasne a uzivejte si nedeli! :-*

10 komentářů:

  1. Rtěnku mám také a miluji ji! Je fakt, že rtíky musí být hladké, jinak umí nadělat neplechu. Kaviárové kuličky mám taktéž, ale vůbec ne od Catrice a jiný odstín a je to super oživení =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je podle me opravdu moc krasna! :) Koukala jsem, ze maji spoustu moc peknych odstinu a za super ceny! Ty kaviarovky mam jeste v zelene, mela jsem jeste fialove, ale ty se mi rozsypaly do koberce :D

      Vymazat
  2. Taky jsem si ted jednu koupila :-) meli v rossmanu slevu na nejake vyrobky od catrice, tak jsem to tam nemohla nechat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten lak musím mít :D Ach jo :D To je fakt mánie :) Je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Normálne ma irituje, že bývam na Slovensku. Ten lak som u nás nikde nevidela a to mi ver, že by som si ho kúpila. :D
    Nehcela by si vzájomné sledovanie našich blogov? Môj je fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono jsou to jen kuličky, které přilepíš lakem na nehty :) U vás není catrice? Tady to byla ale jen limitka... Určitě se sledujme! Budu moc ráda :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)