čtvrtek 27. června 2013

10 000 + vyhlášení GIVEAWAY!

Milé slečny!

Chci vám s obrovskou radostí poděkovat, že navštěvujete můj blog! Předevčírem můj blog dosáhl 10 000 zobrazení!!! Chytla jsem to zrovna u čísla 9 999, tak jsem si říkala hmmm, musím počkat, aby tam skočilo těch 10 000 a bylo to!!! :) Děkuji vám moc moc!!!!:-*


To jsem opravdu nečekala!!! Děkuju! :-*


Jsem ráda, že vyhlášení mé giveaway vyšlo právě na tuto, pro mě speciální, příležitost! :)
A kdo tedy vyhrál?

A výherkyní se stává!!!!!:
Anetce moc gratuluji! :-* Štěstí stálo při tobě :)
V nejbližší době mou drahou výherkyni kontaktuji :)

Moc vám děkuji za tipy na filmy, budu muset nějaké zkouknout :).
A komu to tentokrát nevyšlo, tak nezoufejte, určitě zase nějakou GA vyhlásím! :)

Mějte se krásně a užívejte si prázdnin!!! Moc vám děkuji za takovou návštěvnost! Mám vás moc ráda!:-*

5 komentářů:

  1. Gratuluji k čísílku a mockrát děkuji :** Mám opravdu radost :) Takový lak ještě nemám, tak se bude hodit :*

    OdpovědětVymazat
  2. jéé!! tady se někdo má!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujeem, nech to rýchlo stúpa :)) Víťazka nech si užije výhru :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)