čtvrtek 9. května 2013

Rimmel London Lycra Pro

Drahé čtenářky,

dnes jsem po dlouhé době odstraňovala z nehtů Gabriella Salvete stars, o kterém jsem psala tady na blogu. Lak měl opravdu velikou výdrž, ale už se začaly odloupávat špičky. Během jednoho dne to vypadalo opravdu hrozně... O víkendu jsem si pořídila nový lak Rimmel London Lycra Pro v odstínu 293 POP ROSE a teda wow, to je podle mě růžovka :D. Moc se mi líbí, jen možná na kratších nehtech by vypadal lépe. K délce nehtů... Už mě ta délka tentokrát štve, ale je mi líto je ostříhat, když mi teď tak krásně drží nepolámané :D. Až se jeden zlomí, tak půjdou dolů všechny :).

Jsem zvědavá na výdrž tohoto laku, která má být až 10 dní :)




4 komentáře:

  1. Tyto laky jsou moje nejoblíbenější, té výdrži opravdu věř :)
    A opět ti musím pochválit nehty :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tu výdrž opravdu zvědavá, ale zatím super :) Jinak děkuji moc za pochvalu!! :-*

      Vymazat
  2. lycra pro jsou držáky, mám ho v rudé barvě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tohle je můj nejoblibenější lak :))

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)