sobota 4. května 2013

Random

Drahé slečny,

tak jsem v pátek konečně odevzdala bakalářskou práci a spadl mi jeden obrovský kámen ze srdce :) Teď už "jen" státnice...:D Co se u mě událo nového? Barvila jsem si vlasy... Koupila jsem si opravdu světlou blond, která mi ovšem v některých místech chytla do modrošeda, takže jsem celý včerejšek odpoledne umývala vlasy, abych se zbavila modré a dnes byla fáze zbavování se šedé... No uvidím na denním světle, ale každopádně jsem HODNĚ blond :D... Hokusy pokusy, chudáci vlasy... Ale budu pořádně regenerovat a snad to bude dobré :) Dále jsem si koupila bižu (bude na foto), růžový lak, viděla jsem parní lokomotivu, chodila jsem běhat, při běhu jsem viděla spoustu muflonů, trošičku jsem zhubla, byla jsem na laser game, viděla jsem nové obchodní centrum Letmo (z kterého jsem vůbec nebyla nadšená) a to je tak asi všechno :) Přináším vám k tomu všemu pár fotek, ale fotku vlasů až potom, co se mi podaří je nějak opravit :)

Bižu

Hokus pokus


Přehrada

U nás na fakultě u pomníčku

Parní lokomotiva
Mějte se mooc moc hezky :)

5 komentářů:

  1. Řetízek je úžasný, zrovna jsem ve stádiu velké vášně pro tyhle jednoduché, ale nápadité šperky. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to moc líbí :) A děkuji :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)