středa 15. května 2013

New in: Asos heels

Milé slečny,

dnes mi přišly mnou očekávané a tak moc chtěné lakované nude lodičky... Jsou krásné, to jo, ale strašně úzké ve špičce :(. Nemáte tipy na to, jak je roztáhnout a nezničit? Jinak se jich asi budu muset vzdát :(
Uvítám jakékoli rady! Díky moc!

12 komentářů:

  1. Mohu se zeptat, to jsou ty za 25£ ? Pokukovala jsem po nich a pokud jsou to ony, tak na fotu mi prisly vice do spicky. Predem dekuji za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 18,29 USD, takže by to měly být ty za 25 liber :) Ale bacha na tu velikost no...

      Vymazat
    2. Aha, aha, takze jsi mela asi nejakou slevicku tedy no. Jinac ty ponozky, co pise slecna nize :) tak to by snad trochu pomoc melo.

      Vymazat
  2. Buď zajdi k obuvníkovi nebo v nich zkus chodit v namočených ponožkách.. to sice funguje hlavně na kůži, ale ina umělou to zabere aspoň o trochu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten obuvních by je měl zvládnout i když jsou umělé? :/

      Vymazat
  3. Bohužel kromě rozchození žádný tip na roztáhnutí nemám. Tak snad ti někdo poradí líp. Jinak botky jsou krásné, tak doufám, že ve finále ti padnou.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že to nějak roztahám :( :)

      Vymazat
  4. Na zvětšení boty pomáhá naplnit botu pytlíkem s vodou a dát do mrazáku :) Někde jsem to četla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se bojím, abych ty boty nezničila v tom mrazáku :/

      Vymazat
  5. ty jsou uzasny!!
    budou se hodit ke vsemu
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky moc, snad je nejak roztaham na nohu :) Diky moc za pozvani, hned se jdu mrknout :)

      Vymazat
  6. doporučuji v nich chodit doma v teplých fuseklích :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)