sobota 11. května 2013

Moje vlastní Coca Cola

Milé slečny,

tak dnes jen rychle, protože nemám bohužel moc čas, ale nemohla jsem se dočkat, až se pochlubím (:D) mou vlastní Coca Colou!! :) Míša je prostě moje :D Máte také svoji coca colu? Já jsem na ni narazila omylem v albertu, když jsem žíznivě sahala po nějakém pití v chlaďáku :).

Co jiného se stalo v mém životě? Zhubla jsem od startu běhání už skoro 2 kila, takže mám opravdu radost. Jen mě trápí, že mě při posledním běhu hrozně moc bolely kotníky a docela mi to ztěžovalo běh :(... Budu si muset dávat častější pauzy a cpát se vitamíny :).


Hned se mi lépe pila :D
Užijte si víkend a snad brzo přestane pršet!! :*

18 komentářů:

  1. Take mam svou Colu :) dostala jsem ji od kamaradky :) mela jsem z ni obrovskou radost a doted jsem ji neotevrela :D
    Jinak gratuluji ke ztrate na vaze :) to je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem ji u tebe na blogu :) Taky jsem z ní měla hroznou radost, ale už je vypitá :D Málem jsem padla žízní, tak jsem ji musela otevřít :) Děkuji za gratulaci, snad to půjde dál :)

      Vymazat
  2. Jé toho jsem si ani v obchodech nevšimla, také se zkusím po svojí mrknout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee já chci taky svou coca colu :D doufám že ji seženu :) a moc gratuluji k hubnutí :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně štěstí v nákupu! :) A moc děkuji, jsem ráda, že jde měnit postava i při nezměněném jídelníčku :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Zkus pohledat :) Co vím, tak by ji mělo prodávat Tesco a Albert :)

      Vymazat
  5. jů, taky chci vlastní coca colu!!! :D
    gratuluji k 2 kilům dole, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup do obchodů a hledat! :)
      A děkuji, jsem moc ráda, že jde hubnout i bez změny jídelníčku (protože jím zdravě a kvalitně a nevím, co bych vlastně měnila :D)

      Vymazat
  6. Já čekám až tam bude mé jméno,snad se dočkám hihi :-) Jinak Gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni to tam dávají nějak postupně? :)

      Vymazat
  7. Ta Cola je super :) Jinak s tím běháním, to je super výsledek. Jak dlouho a jak často běháš? Mě čeká jeden běh zítra, tak snad mi to půjde jako tobě. A neboj, kotníky promasíruj a bude jim fajn :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běhám zhruba měsíc, většinou ob den, někdy i dva dny za sebou, ale vychází mi to tak 3-4krát do týdne. Běhám zhruba 40 minut a pak, když doběhnu domů, dělám okolo 100 sedů lehů, pár kliků (u mě opravdu pár, jsem slabota) a 50-60 squatů. Nakonec se protáhnu a hotovo :)

      Vymazat
  8. Jééé já chci taky svou colu :D :) Wow, super výsledek s běháním :)

    Budu ráda když přijdeš na můj blog, popř. se zúčastníš giveaway, která právě probíhá :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Určitě na blog mrknu :) Díky za pozvání

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)