úterý 28. května 2013

Moje první GIVEAWAY!

Milé slečny!
Je tu můj jubilejní 100. příspěvek! S ním přicházím se svou první GIVEAWAY! Co v ní můžete získat? Je to tento novinkový lak na nehty od Rimmelu Cocktail Colour odstín 140 Hawaiian punch! 

Co musíte udělat pro zúčastnění se?

1. Být mou pravidelnou čtenářkou
2. Napsat mi svůj mail
3. Napsat mi, který film vás v nedávné době nejvíce zaujal   
 
 GA je pouze pro čtenářky z ČR a bude probíhat do té doby, než se rozhodnu ji ukončit :)

10 komentářů:

  1. To je krásná barvička laku :-)
    Pravidelnou čtenářkou jsem už delší dobu :-)
    holly.b@email.cz
    Goyovi přízraky - je to velice povedený film Formana :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem pravidelná čtenářka
    misking@seznam.cz
    Anna Franková se mi poslední dobou zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem pravidelnou čtenářkou :)
    Chuchulka@seznam.cz
    Je to i můj život. Nejedná se o nejnovější film, ale já ho v poslední době viděla, je fakt nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  4. denisavary@gmail.com

    Líbil se mi film MAMA...má ráda trochu strachu :)

    OdpovědětVymazat
  5. roryside@gmail.com
    Spíš než na filmy teď pořád koukám na seriály, nedávno jsem propadla upířím deníkům :D.

    OdpovědětVymazat
  6. kubenkova.m@seznam.cz

    nejvíc mě zaujal film Jak proodit a nezbláznit se :)

    OdpovědětVymazat
  7. andiilekk@seznam.cz

    Velky Gatsby

    OdpovědětVymazat
  8. Jsme pravidelné čtenářky. :)
    audreyandpearl@gmail.com
    Milujeme Snídani u Tiffanyho!
    Krásný den. :)
    -Audrey & Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. denisa.hartmannova@email.cz

    LOL, Kamarád taky rád, Never Say Never, So Undercover:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je krásný :)
    anyzzzz@seznam.cz

    Nevědomí, Univerzita pro příšerky, Po zániku země :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)