neděle 14. dubna 2013

This is what makes us girls...

Drahé slečny,

máte rády Lanu del Rey? Já ji úplně zbožňuji. Včera byl v Praze její koncert a hrozně moc mě mrzí, že jsem tam nemohla být :(. Prodávali jen 200 lístků, které byly během chvilky vyprodané. No snad někdy přijede do ČR koncertovat znovu :). A proč This is what makes us girls? Protože to je jedna z mých nej od Lany :)

Jinak znaly jste ji dřív, než byl její největší boom? Já jsem o ní slyšela už hrozně dávno, kdy o ní nikdo v mém okolí neslyšel. Přítel kdesi narazil na Video games a ty poté hráli i v jednom z dílů Gossip girl. V rádiích v ČR ji začali hrát až asi čtvrt roku potom, kdy jsem už valila do hlavy Born to die :). Jsem moc ráda, že se tak moc chytla a neztratila se někde v obrovském množství současných interpretek. Taky jak by mohla, když je tak jedinečná :)
Přeji vám krásnou neděli! :)

2 komentáře:

  1. Já jí mám taky strašně ráda.:) Má takové jedinečné písničky.. Ani nejde vyloženě říct, jaká je má oblíbená, ale nejvíc asi SUmmertime Sadness ta mě dostala . :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Summertime sadness je určitě jedna z těch nej! Určitě jsou si s This is what make us girls rovny :) Upřímně líbí se mi od ní většina písniček, takže bych to vypisovala dlouho :D

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)