středa 24. dubna 2013

TAG: This or that


Milé slečny,

dnes vám přináším TAG This or that, kterým jsem se inspirovala u Elizabeth Lore. Líbí se mi, že to není takový ten vypisovací tag, protože na ty nikdy nemám dostatek času :)

> Líčení - Bronzer nebo tvářenka?
Pro mě určitě tvářenka a v létě i bronzer, protože se mi obličej špatně opaluje. Ale po většinu času vede tvářenka
> Líčení - Linky nebo řasenka?
Každodenně řasenka, linky vyjímečně.
> Líčení - Neutrální nebo barevné oční stíny?
Nepoužívám oční stíny a když náhodou, tak jen neutrální barvy.
> Líčení - Štětce nebo houbičky?
Určitě štětce.


>Líčení - Lesk nebo rtěnka?
Rtěnka. Lesky nemám ráda :).
> Nehty - dlouhé nebo krátké?
Pokud možno dlouhé.
> Nehty - umělé nebo přírodní?
Přírodní. Umělé se mi moc nelíbí. Musí být kdyžtak takové, aby vypadaly přírodní :). Ale raději mám své i kratší, než abych si dávala umělé.
> Móda - jeansy nebo tepláky?
Určitě jeansy.
> Móda - Dlouhý nebo krátký rukáv?
Krátký rukáv :) Popřípadě žádný rukáv.
> Móda - šátky nebo čepice?
Šátky, šály, čepice, všechno tohle hodně můžu :).
> Móda - puntík nebo proužek?
Moc ani jedno...
> Vlasy - Drdol nebo culík?
Culík. Drdol mi vždy hned spadne, protože mám hrozně jemné vlasy.
> Vlasy - Dlouhé nebo mikádo?
Dlouhé, ale musí být pěkné. Nemám ráda takové ty neupravované až skoro po kolena...
> Vlasy - Vlnité nebo rovné?
Podle toho jak se probudím. Když jdu spát s vlhkými vlasy, tak je mám ráno vlnité, když si je vyfoukám, tak je mám rovné. Nekulmuju, nežehlím.
> Vlasy - Světlé nebo tmavé?
Světlé. V tmavých vypadám jako smrt.
> Život - Káva nebo čaj?
Jednoznačně čaj.
> Život - Pes nebo kočka?
Nedá se to tak jednoznačně říct.Každý má své pro a proti. Kočka je podle mě vtíravější a pes je naopak neskutečně vděčný. Ale samozřejmě jak který...
> Život - Kniha nebo časopis?
Nějak nestíhám ani jedno. A jelikož studuji, tak asi bohužel kniha.
> Život - Sprcha nebo koupel (vana)?
Sprcha. Dlouhá, horká :)
> Život - Dům nebo byt?
Byt :)
> Život - Léto nebo zima?
Léto a nejlíp s přítelem u moře :)


Budu ráda, když mi do komentářů napíšete své názory, případně pošlete odkaz na svůj tag :)






2 komentáře:

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)