sobota 13. dubna 2013

Sobota

Milé slečny :)
dnes vám jen tak ukážu pár fotek z posledních 2 dnů :) Upekla jsem linecký koláč, nalakovala si pořádně rudě nehty a koupila si v Tally nové naušnice :) Venku už je krásně, tak určitě půjdeme s přítelem na procházku a pak se pořádně obuju do psaní bakalářky :) Konečně se to počasí obrací k lepšímu!!! :)


Užijte si slunečnou sobotu!!! :)

12 komentářů:

  1. pekné fotky :) náušničky sú super :)

    OdpovědětVymazat
  2. môžeš prosííííím ťa napísať mi receptík na koláč :D
    vyzerá veľmi chutne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem ho podle tohoto receptu http://www.toprecepty.cz/recept/688-jablecny-linecky-kolac/ ale těsto jsem si koupila, protože jsem nestíhala :)

      Vymazat
  3. Máš nádherné nehty!!! Máš nějaké spešl tipy, jak se o ně staráš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :* No, nějak extra se o ně nestarám :D Co mi pomáhá ve zpevnění je to, že používám zpevňovač od Four seasons jako podkladový lak a nehty jsou pak pevnější :) Jinak nic extra nedělám :)

      Vymazat
  4. Taky bych chtěla takové nehty :).

    OdpovědětVymazat
  5. máš úžasné nechty, ozaj wau :) a ten lak je krásny :)

    Nius07

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný tvar nehtů. Luxusní prstíky. Vážně se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)