čtvrtek 18. dubna 2013

Ombre nail art

Milé dámy,

moc mě mrzí, že nestíhám denně přispívat... Mám už ani ne 2 týdny na odevzdání bakalářky a ne vše jde podle mých představ... No... Snad se to nějak zvládne...
Z jiného soudku, taky jste rády, že už je tak krásně??? Ale prý se to má zase zítra kazit :(... Já jsem začla běhat a bolí mě celé tělo, ale chci to vydržet, abych do léta zhubla :).
Při dopsání jedné hrozné části mé bakalářky, nad kterou jsem trávila včera celý den a to jsem napsala jen 2 odstavce (hrůůůza) jsem si řekla, že bude pauza a udělala jsem si nehty. Konečně jsem vyzkoušela ombré na všech nehtech a moc se mi to líbí :). Jen teda nevím, proč se mi tam udělaly bublinky, když jsem to nechávala schnout opravdu dlouho... Asi ta houbička potvůrka :) Musím se s ní naučit víc pracovat :).



Mějte se krásně a snad se brzy zase ozvu! :)

7 komentářů:

  1. Ty jsou peckovní! :) Já je chci taky :(:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :* Tak je zkus, není to vůbec těžké a s houbičkama od essence to jde krásne :)

      Vymazat
  2. Krásné barvičky jsi vybrala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) V takových jemných se mi ombré asi líbí nejvíc :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)