pátek 5. dubna 2013

Ombre aztec nails

Milé slečny,

dostala jsem chuť vytvořit si ombre nehty s aztéckými proužky. Prostě ombre aztec nails. Inspirací mi bylo toto video. Příště zkusím výraznější barvičky, ale i tohle se mi líbí, jelikož je to takové jemné :). Mrkněte samy :). Vyzkoušela jsem to zatím jen na prsteníčku, protože na celou ruku nemám odvahu :)
Jen s ombre, ale zkusím nehty někdy i jen takto :)

Tady už s použky

Mějte se hezky! :)

22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) Ještě by to trochu chtělo šikovnější ruku, aby byly rovnější :)

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře :) škoda že jsem tele a nezvládla bych to :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, zvládla :) taky nejsem moc šikovná a jde to :)

      Vymazat
  3. Ombré se mi hrozně líbí, už jsem dlouho žádné nevytvořila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honem na to a ukaž nám to na blogu :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju Deni :) Třeba příště :*

      Vymazat
  5. vyzerá ako nálepka :D super nápad :) !

    OdpovědětVymazat
  6. Nehtíky vypadají fakt suprově.:)
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Už jsem se zapojila :)

      Vymazat
  7. oh to vypadá nejvíc profesionálně :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvelý nápad a krásne nechtíky :)

    Nius07

    OdpovědětVymazat
  9. To ti teda vyšlo :) a kľudne aj bez tej čiernej :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy příště chci zkusit určitě jen takové ombré :)

      Vymazat
  10. Vypada to perfektne, take bych to klidne mela bez azteckeho vzoru :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)