pátek 19. dubna 2013

New in: Všechno možné

Milé slečny,

klasicky, nestíhám... Proto vám jen ukážu pár věcí, které se u mě v poslední době nově objevily a zase poletím plnit povinnosti. Už bych chtěla, aby bylo po státnicím (úspěšně složených) a měla bych práázdniny... Už ať to tu je :) Nebo už ať je alespoň 7. května, kdy se bude v Brně pořádat 10. Brněnský Majáles, kde vystoupí Kryštof :). Jsem Majálesová agentka (viz moje Majálesové tričko), tak kdyby někdo z vás chtěl lístek, tak příští týden je naposledy za zvýhodněnou cenu 399 :). Stačí napsat na mail misinkoutek@gmail.com a domluvíme se :)

A co, že jsem si to teď koupila? Černé tílko v H&M, které jsem opravdu potřebovala, pak neonové v C&A, které jsem nepotřebovala, ale musela mít :D, jako Majáles agentka jsem dostala růžové tričko a koupila jsem si sprchový gel a peeling od Baley :).



Mějte se krásně a užijte si víkend!!

4 komentáře:

  1. Ten peeling je skvělý a krásně voní :) dobrá volba!
    Jinak prosím, kolik stálo černé tílko? :ú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A stál jen 23Kč, čemuž jsem nevěřila :D Tílko stálo 129 a je to takové to z kolekce Basics :)

      Vymazat
    2. Jojo díky, mrknu se :)
      Ten peeling je neskutečně levný no:D a přitom je super. A ten druhý, nějaké lesní ovoce nebo co to je, je dražší, přitom vypadá stejně :D

      Vymazat
  2. To tílko potřebuji taky..bohužel vždycky najdu nějakou věc která se mi zalíbí víc, i když jí tolik neužiju :/

    http://merydecay.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)