pondělí 8. dubna 2013

New in: Tezenis

Moje milé slečny :)

Dnes vám ukážu mé nové úlovky podprsenek :). Moc se mi líbí, hlavně ta neonová (na foto je spíš žlutá, ale ve skutečnosti je jako zelený zvýrazňovač :)). Jste pro nosit neonky nejen na spodním prádle? Mně se mooc líbí a na léto mám minimálně pár neonových kousků :)
Přeji vám úspěšný start do nového týdne!

11 komentářů:

  1. Ta neonove zluta je bozi, mohu se zeptat za kolik ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No stojí 429Kč, ale já jsem ji ulovila v akci, kdy měli všechny podprsenky v Tezenisu za 150Kč :) Byla to bohužel jednodenní akce a už asi nikde není :(

      Vymazat
    2. Tak to byl sakra kup! :D Dobrý výběr a skvělá cena :)

      Vymazat
  2. Ta neonová je krásná :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta žlutá....a ještě oplálené tělo a je to boží:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem byla ve městě a všude jsou hromady neonového spodního prádla :D. Kdyby to nebylo vidět pod oblečením, tak bych si to možná i pořídila, ale jinak spíš dávám přednost bílé, černé a růžové :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom to je, aby to třeba někdě bylo vidět :)

      Vymazat
  5. Tak ta neonová podprsenka je bombová!! :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)