úterý 23. dubna 2013

New in: Lindex

Drahé moje,

nemám teď vůbec čas na blogování... Jsem stresovaná a zaneprázdněná školou... Ale ukážu vám, co mi přišlo z Lindexu :).
Objednávala jsem z lindex.cz a nechala si zboží doručit do obchodu v Brně. Zboží přišlo cca za týden a jsem moc spokojená! Navíc byl vevnitř lísteček, kde bylo napsané, kdo zboží zabalil a ručně psaní jméno Danielle :). Podle mě super osobní přístup :)
Pečlivě zabaleno

A tohle bylo uvnitř :) Balea se vloudila :D

Mějte se hezky a uživejte si teplé jarní dny!

4 komentáře:

  1. krásné věci :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásne vecičky si si nakúpila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věci! :) Na ten svetr se nemůžu vynadívat <3

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám děkuji za pochvaly holky :) Ten svetr teď nosím pořád :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)