středa 3. dubna 2013

New in: Keratinový sprej a Zázračný kelímek Oriflame

Ahojky slečny :)

Dnes jsem si pořídila dvě nové věci. První je klasický pečující zázračný kelímek od Oriflame s vůní kokosu (krása!!!). Klasický, promašťující a hezky vonící :). Další věcičkou je sprej na vlasy s názvem Vlasová regenerace Keratin s vitaminovým olejem z obliných klíčků. Stál okolo 80Kč, tak jsem na něj velice zvědavá. O to víc, že ho vyrábí v ČR :). Určitě vám řeknu, jaký byl, až ho použiju :).

Přeji vám hezký večer! :)

8 komentářů:

  1. vajíčko z oriflamu milujem :) ale kokosové som ešte nemala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý týden jsem ho objednala u kamarádky a dnes mi ho donesla :)

      Vymazat
  2. Kokosové? :) to je nějaká novinka? Ještě jsem ho neviděla.. miluju karamelové a třešňové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo by být v tom nejnovějším katalogu :) Já zase třeba nesnáším čokoládové :D To jsem věnovala kamarádce, které to vonělo :)

      Vymazat
  3. na zázračný kelímek jsem slyšela hodně pozitivních reakcí :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímala by mě ta Vlasová regenerace Keratin. :-) Těším se na recenzi.

    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mozem sa spytat,ako fungoval ten keratinovy sprej a kde sa dá kupit ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně fungoval dobře i když jsem ho nepoužívala pravidelně :) jinak ho kupuji v drogerii Jasmín a bývá i v Teta drogeriích :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)