čtvrtek 4. dubna 2013

New in: Jaro kde jsi?

Milé slečny,

dnes vám ukážu své nové botové kousky :) Na klínku jsou z H&M a ty druhé z Tally Weijl. Už bych si hrozně moc přála, abych mohla jít ven alespoň v jarnějších botičkách než ve sněhulích... Každý den tu alespoň jednou sněží a už mi to leze na mozek :D. Chci už teplo!
Hezký den slečny! :)

21 komentářů:

  1. Ty mokasínky jsou naprosto skvělé!!! Na kolik tě vyšly? :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :* Stály 249 :) Měli je ve slevě z 529. Měli tam poslední 3 kusy a ty zmizely než jsem prošla Tally :D

      Vymazat
  2. U nás už nejsou :-( Ty papučky jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty na klínku bych ti odcizila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak oboje jsou úžasný! Závidím a chci:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :) No ty mokasínky máš dost podobné, ne? :)

      Vymazat
  5. Tady taky snezi nonstop...a je silena kosa....taky cekam na jaro..zatim to tu je jak o vanocich....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si včera říkala, že to vypadá jako o Vánocích :D

      Vymazat
  6. Och, slintám nad těmi mokasínkami!!! =)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty na klínku jsou úúúžasné, na jaro do takových půjdu asi taky ... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Oboje jsou skvělé :) Na ty mokasíny jsem se v TW taky dívala, ale neměli už moje číslo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já jsem si musela vzít o číslo menší než nosím... Ale řekla jsem si, že to přetrpím a snad se trochu natáhnou :))

      Vymazat
  9. tie hnedé sa mi veľmi páčia :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)