středa 10. dubna 2013

Matte nails

Milé slečny,

omlouvám se, že nestíhám pravidelně přispívat. Mám toho teď do školy opravdu hodně... Snad všechno vyjde, mám docela strach...

Ale teď z jiného soudku :) vyzkoušela jsem matný lak z limitky Floral grunge a pokusila jsem se ho vyzdobit klasickým topcoatem ve formě zebry, ale nějak to nakonec  nejde vidět a víc a víc se to ztrácí. Nevadí, protože se mi to nakonec moc nelíbilo :D. Matný lak je zajímavá změna po všech třpytkách, lesku blesku a malůvkách :)
 


Té krvavé věci na ruce si nevšímejte, zaútočil na mě nůž při krájení zeleniny :D
Přeji pěkné prožití zbytku poloslunečné polopršavé středy :)

14 komentářů:

  1. Moc hezké :-) stejně se mi ty třpytky líbí nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jinak taky jsem víc pro třpytky :)

      Vymazat
  2. Já těm matným lakům pořád nepřišla na chuť :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi víc líbí třpytky a lesk, ale chtěla jsem to vyzkoušet :)

      Vymazat
  3. Ten vypadá hezky :) Já si třeba vždy nalakuji celý matným a pak na něj udělám proužky tou samou barvou, ale lesklým lakem :) Také to vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Uvidím, jak s tím budu experimentovat, ale mám pořád nutkání přelakovat lesklým topcoatem, protože mi to připadá divný :D

      Vymazat
  4. neviem či som ti to už písala, ale tvoje nechty sa mi veeeľmi páčia :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je jemná, decentní, neutrální :)
    Pěkná:)
    littleann5

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný lak :)

    Ahoj,zvu tě na svojí GA, byla bych ráda za tvoji účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)