pondělí 1. dubna 2013

Lip balm Oz the Great and Powerful

Milé slečny,

přeji vám VESELÉ VELIKONOCE!

V dnešním postu vám ukážu balzám z limitky Oz the Great and Powerful. Nebylo by na něm nic zvláštního, ale měl by se zabarvovat podle vašich rtů, takže na každém asi trochu jinak :). Těžko říct, jak se zabarvuje na někom jiném, ale mně se ten můj odstín líbí. Barva vydrží i nějakou dobu potom, co už na rtech balzám pocitově není, což je za mě veliké plus. Vyhovuje mi hlavně to, že jelikož mám v zimě dost popraskané rty, tak nemůži často nosit rtěnku, aby nezalézala do poškozených rýh ve rtech, takže tento balzám mi dodá barvu a zároveň balzámuje :). Za mě ho doporučuji :)

Bez balzámu

S balzámem
Užijte si Velikonoční pondělí! :)

9 komentářů:

  1. vypadá dobře :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Balzámek jsem neměla, ale vypadá moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že si ho budu muset pořídit, ty mě vždycky na něco navnadíš :D:*
    A musím ti pochválit vlasy :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Určitě si ho pořiď :) Děkuju moc! :*

      Vymazat
  4. Juu, u nas tuto kolekci jeste nemeli, kdyz jsem se byla podivat, urco ho omrknu :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)