úterý 30. dubna 2013

Gabriella Salvete Stars Enamel

Milé slečny,

konečně jsem vyhrála nad nahráváním fotek (díky Charmedce) a můžu vám ukázat, čím  jsem si včera udělala radost. Novým lakem na nehty! Když jsem ho viděla, tak jsem zůstala úplně paf! Musela jsem ho mít! A co to je za lak? Gabriella Salvete Stars Enamel odstín 04 Mistero Grey. Jsem z něj úplně nadšená! Úplně mě tu napadla věta Diamonds are the girls best friend! Výdrž a schnutí super, akorát se bojím odlakovávání, abych to neodsekávala i s nehtem :D V reálu se třpytí ještě o něco víc :)



Mějte se hezky! :)

14 komentářů:

  1. Nádherný! Doufám, že už na něj i já brzo narazím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě úplně dostal! :) No u nás ho měli poslední, tak držím pěsti :)

      Vymazat
  2. Tak ten je krasny...
    Neni takovy jakoby zrnity na dotyk?
    Jestli ano, tak mi to pripomnelo OPI Mariah Carey laky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hodně zrnitý na dotyk :) Jako bych měla nehty polepené pískem nebo tak něco :)

      Vymazat
    2. Jojo přesně to jsem myslela.
      Já měla ( mám )podobný od Opi v Mariah Carey kolekci. Uplne jako písek to bylo...

      Vymazat
    3. :) Tak to jsem ráda, že mám za méně peněz hodně muziky :)

      Vymazat
  3. Vypadá fakt skvěle ... taky mám na ně zálusk, ale zatím bylo všude vyprodáno ... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím pěsti, ať seženeš! U nás měli ještě ten fialový, ale tenhle se mi líbil nejvíc :)

      Vymazat
  4. Na té druhé fotce je boží :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Lak je krásný a ty máš moc pěkný tvar nehtů.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)