neděle 7. dubna 2013

Essence Limited Collections

Drahé slečny,

omlouvám se, že jsem včera nenapsala, ale musím se pořádně soustředit na bakalářku, kterou mám na konci měsíce odevzdávat... Ukážu vám mé dva nové kousky z limitek Essence. Oz the Great and Powerful cream blush - nakonec jsem si ji pořídila a nelituji! Barva vydrží na tvářích opravdu dlouho. Vyrží bohužel i na prstech, kterými jsem ji aplikovala :D. No nevadí, něco za něco :). Další novinkou je lak na nehty z kolekce Floral Grunge. Byla jsem zde zvědavá na všechny výrobky, ale zaujaly mě jen laky. Vybrala jsem si jen odstín 04 Madly purpled, protože je matný a matný lak mi ještě chybí. Líbila se mi ještě oranžovorůžová barvička co tam byla, ale podobných barev mám hodně, tak jsem ho tam nechala. Byla jsem z této kolekce nejzvědavější na barvící pudr na vlasy, ale jak jsem ho viděla, že je tak neonový, tak jsem si to rozmyslela.

Na malíčku, jen tak na zkoušku :)
Přeji vám hezký zbytek neděle! :)

8 komentářů:

  1. thanks for these ideas.

    If you get a sec, please check out my latest post.

    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot for your comment I'll check it out right now :)

      Vymazat
  2. Doufám, že bude článek o tvářence :).

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)