pátek 12. dubna 2013

DIY Spiked bracelet

Milé slečny :)

dnes jsem si pro vás připravila článek o tom, jak jsem si vyrobila ocvočkovaný(ohrotovaný) náramek :)

Budete potřebovat:
nějaký řemínek na ruku (já jsem měla růžový a přelakovala jsem ho černým lakem na nehty)
cvočky (v mém případě hroty)
něco, čím budete dělat dírky (já jsem použila takovou tu starou klasickou vývrtku :))

Postup je opravdu jednoduchý :)
Udělat dírky a namontovat hroty :) Není nic jednoduššího. Náramek vypadá sám o sobě opravdu hodně punkově, ale když jsem k němu dodala další náramky, tak se mi to už moc líbí :) Vím, že někdo nemá rád kombinaci zlaté a stříbrné, ale mně se to  líbí :) Co vy na to?



Snad se vám mé první DIY alespoň trochu líbilo :)
Mějte se hezky!


9 komentářů:

  1. Ježíšku, to je úžasný nápad. Kde vyholky berete pořád inspiraci? Vypadá to krásně. V HM by si za náramek řekli dvě stovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuj Šári! :* Povaloval se mi tady nepoužitelný řemínek, tak mě napadlo využít už dávno koupené hroty, takže už je konečně náramek nositelný :). Zrovna včera jsem byla v HM a viděla ty ceny... Málem jsem z toho padla...

      Vymazat
    2. A moc děkuji za plusko! :):*

      Vymazat
  2. Krásné! jsi šilulka, to je super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné náramky :). Jsi šikula :).

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)