pondělí 11. března 2013

Víkend

Ahojky slečny :)

Vítám vás do nového týdne! Jak jste si užily víkend? Já moc příjemně a pestře. Bohužel jsem nestíhala přispívat na blog, ale dnes už ano :).

Hrála jsem RollerCoaster Tycoon 2 (určitě znáte, bomba hra!), pracovala do školy, procházkovala s přítelem a tak různě :). Pořád bylo co dělat a víkend utekl až moc rychle..

http://4.bp.blogspot.com/-2RUHcp-hMF4/TfO0NYKrK3I/AAAAAAAAGvY/D5vDALmEA8E/s1600/RollerCoaster+Tycoon+2+%25285%2529.png
Jak jste si víkend užily vy? Také občas hrajete pro nás už klasické hry? A jaké? :) Já na takové hry nedám dopustit a třeba právě RCT2, Hospital, Zoo Tycoon a podobně občas prostě hraju :).

Mějte se hezky a přeji vám úspěšný start do nového týdne :)

6 komentářů:

  1. Perfektní web. Líbí se nám! ;-)

    "Móda je nákaza něčím novým."

    Miluješ styl a novinky? Proto Tě zveme do našeho e-shopu, kde zažiješ vzrušující jízdu po módních trendech.
    Máme NEJNIŽŠÍ CENY na trhu. :-)

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    Děkujeme za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Nápodobně :D Je to super hra a teď jsem ji opět propadla :)

      Vymazat
  3. Hele, dá se ta hra někde stáhnout?:D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jo :D Na uloz.to bude podle mě určitě :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)