neděle 24. března 2013

Red New Beetle nails

Milé slečny,

dnes vám ukážu ten můj nový červený lak Maybelline Colorama odstín 150. Je to zvláštní, jak jsem schopná hrozně moc experimentovat s barvami laků na nehty, ale červeného se nějak bojím. Jsem schopná mít svítivě žluté nehty, ale s červenou jsem se ještě nezžila. Teď si říkám, proč já blbá jsem ho už dávno neměla ve své sbírce! Moc se mi líbí a myslím, že na to mám teď ideální délku nehtů. Ani ne krátké, ani ne extrémně dlouhé :) A stačila ho pouhá jedna vrstva!! No a proč New Beetle nails? :) No protože i když jsem holka, tak jsem jednou zatoužila mít model VW New Beetle v červené barvě a teď k němu dokonce i ladím! :)




Užijte si zbytek víkendu!

15 komentářů:

  1. vypadá pěkně :) +- jak se pohybuje cenově?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já jsem na něj narazila v akci v rossmannu a to byl za 39Kč. Ale myslím, že normálně stojí 59 :) takže taky v pohodě

      Vymazat
  2. Ta druhá fotka je skvělá :)!

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle laky kupuju moc ráda, v té akci jsem jich koupila hned několik!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já lituju toho, že jsem jich nevzala víc :)

      Vymazat
  4. uz len mat take auticko a parada!

    Inak ak by si chcela tip na dobry relax, najdes ho tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/sladke-sny-s-nobilis-tilia.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kez by :) Ale ten novy brouk se mi libi vic :D

      Vymazat
  5. Ten lak vyadá božsky:-) Jen škoda, že jsem na lakování celkové úpravy zevnějšku levá a tak musím chodit k šikovnějším :-D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, od toho tu ty služby jsou :)

      Vymazat
  6. Taky mám tenhle odstín, Coloramy jsou moje nejoblíbenější :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)