čtvrtek 28. března 2013

Posedlost

Drahé slečny,

dnes vám ukážu mé laky na nehty. Mám jich asi docela dost, ale stejně nikdy nevím, kterou barvu zrovna použít :) Je jich přesně 48, takže mě brzo čeká jubileum :D. Stejně už mám minimálně další dva laky vyhlédnuté :). Vždy mi udělá hrozně velikou radost každý nový lak :). Kolik vlastníte laků na nehty vy? Jaké barvy převládají? U mě asi nepřevládá nic specifického, beru to, co se mi líbí, jen modré laky jsou pro měnějak nelíbivé (ale na ostatních se mi zase líbí...) :)

 Hezký den vám přeji :)

17 komentářů:

  1. Další lakoholička :-) vítej v klubu, krásná sbírečka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky jsou prokletí, stojí minimum a udělají takovou radost! :) Děkuji

      Vymazat
  2. Pecka, také jsem lakomaniačka =D Mám jich úctyhodnou sbírku a také nevím, kterým se dřív lakovat. Každopádně mám tendence a potřeby neustále kupovat další a další =D Takže celkem paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu problém :D. Kdybych měla jeden, dva, tak se asi rozhodnu, ale s tímhle? Zase je lepší být posedlá laky na nehty, než třeba kabelkami :D Přecejen je to skladnější :)

      Vymazat
  3. Docela se ti to rozrůstá :-)
    Laky bych nejradši kupovala porad, i kdyz to bohužel nejde:-)
    Snažím se sem tak nejaky stary vyhodit, popr nejaky, co nelakuji, poslat dal... Ale jde to ztezka:-(
    Nemám rada žluté a oranžové laky a těch mám i nejmíň.
    Celkem jich bude asi něco okolo 350. Spočítané je ale nemám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 350??? Wow!! Tak to bych opravdu nevěděla po kterém sáhnout :D

      Vymazat
    2. Tak vzhledem k tomu, ze mám blog zaměřený dost na laky, bych řekla, ze to je ještě docela dobrý :-)

      Vymazat
  4. MM. Tzn. maniak Míša:)))
    Máš krásnou sbírku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To jsi mě pobavila :) MM :) super :)

      Vymazat
  5. Ja mam laku +-100, kupuju si prumerne jeden tydne, ale casto je po jednom lakovani posilam dal, at se mi na ne doma jenom neprasi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jich mám kolem šedesáti a to jsem si říkala, že na padesátce se zastavím :D, ale teď mám v plánu nějaké vyhodit, jenomže je mi jasné, že jedny vyletí oknem a další přijdou dveřmi :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je radši nevyhazuju, protože si říkám, co kdyby se mi někdy hodil nějaký na zdobení :D

      Vymazat
  7. Tak to máš pořádnou sbírku!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře! :-* Když budete chtít použít některé z mých fotek nebo se na něco zeptat, tak mě prosím kontaktujte na misinkoutek@gmail.com :)